söndag 30 oktober 2011

Vinter... sommar... vintertid - Gem och raggsockor!

Klockan en timme bakåt, alla med på det? :)
Blev lite snurrig imorse när jag vakande. Jag hade ställt min
väckarklocka på 8.45 och det är en sådan klocka som
ska ställa om sig själv - men det hade den INTE gjort.
Så jag vaknade enligt vintertid kl 7.30 och såg då att klockan skulle ringa om 15 minuter sommartid.
Jag ställde om den på 9.45 sommartid så den skulle ringa 8.45 vintertid,
jaaa så ni förstår hur förvirrad jag va! :D
Nu går alla klockor rätt i varje fall.

Igår märkte jag att jag behövde lite gem. Inte sådana fula i kopparfärg utan
färgade gem.
Jag hittade några på jobbet!

Men det var inte bara gem utan en massa grejer!
 Allt för 20 spänn :D Ett fynd. 

Idag är jag i full gång med att plugga, det går riktigt bra, känner att
jag har hyfsat bra koll på allt:)
Men det blir kallt när man sitter stilla hela, hela, hela, hela, hela, tiden.
Så - det blir ett par raggsockor på det!
Ha en fortsatt härlig söndag!
Längtar tills nästa vecka! Då kommer jag få ordning på en massa grejer,
som bland annat handlar om huset/lägenheten i Norge:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar