tisdag 1 november 2011

MÖRKT!! - och chips

Nee hörrni!
Vilken dålig idé det var att ställa om klockan till vintertid!
Det va ju pisse-mörkt när jag kom hem efter skolan idag.
INTE ok.
Visst, det är skönt att det är ljusare på morgnarna men snart är vi ju av med det
med, enligt mina erfarenheter.
Fyyy.... nu längar jag verkligen tills snön kommer.
Det blir i varje fall något ljusare då.

Underbart härlig dag i skolan idag -NOT.
Vi fick BARA reda på 3 inlämningsuppgifter än så länge.
Två av dessa ska vara inne inom två veckor - lovely.
Sen avslutades dagen med världens tråkigaste lärare någonsin!
Kan man bli mer seg efter en lektion? Tror inte det.
Allvarlig, jag kommer inte ihåg något från föreläsningen eftersom
den var så utsvävande och osammanhängande!!

Sorry att jag bara spyr ut negativa saker men ibland blir det så:)
Något positivt som jag fick ut av lektionen
var att jag planerade att nu ikväll ska jag ha hemma mys!
Med chips - en tisdag!
Thinking-outside-the-box...
Oh Yes:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar