tisdag 23 augusti 2011

Hatten av till alla norrmän!

Idag kom Daniel hem tidigt från jobbet.
Men han var så trött så han somnade, då bestämmde jag mig för att
gå ut en runda eftersom det var så fint väder. 

Jag har gått förbi den här skylten några gånger när jag varit här hos Daniel
 och nu bestämde jag mig för att det var dags att gå på "tur"...

Ganska snart började jag ångra mig, på bilden nedan kanske det inte ser så farligt ut
men lutningen på denna backen är kraftig.

När jag hade kommit ungefär halvvägs flåsade jag som en jagad gnu.
Det var helt sjukt jobbigt att gå upp för berget.
Efter en bild på utsikten vände jag och gick neråt igen... 
 ... men denna turstig var inte speciellt anpassad för att gå neråt i.
Stenarna på bilden är lösa! 
Så hatten av till alla norrmän som fixar att gå på tur överallt i skogarna!
 Jag är mycket imponerad.

I eftermiddag ska jag och Daniel gå på visning, ett inlägg dyker upp senare :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar