torsdag 13 juni 2013

Födelsedag! :D

 "Ja må hon leva, ja må hon leva JA MÅ HON LEVA ut i hundrade år..."
vaknade jag av imorse när Daniel kom och sjöng med frukost och paket på sängen :D

Jag fick ett JÄTTE paket och fyra mindre.



Han hade verkligen lagt ner sin själ på att slå in paket.
Till och med paket I paketen :D

 Fick tre nya hårspännen :)

 Jag blev firad så tidigt att temperaturen ute var min födelsedag ;)
Hehe... 13/6 ;)

Daniel satte upp flaggan innan han gick till jobbet!

I det stora paketet var det en SYMASKIN!!
Weeeeiiii!!! :D :D :D!
Så jäkla glad! Som jag ha velat ha en symaskin!
Nu ska jag sy nya gardiner till köket och sen blir det några kuddfodral :)

Jag blev firad förra helgen, då det var en kombination av
examens/födelsedags/bröllopsdags - firande.

Då fick jag bland annat detta:
En limpistol.

Mitt bord som var omlackerat.
Samt de tre ljusstakarna på bordet.
Ett supersött förklädde som mormor sytt.

 Fina örhängen från SNÖ of Sweden samt en berlock "follow your heart".

En orkié.
  
Och en väldigt fin tavla i plåt:)
"Life moves pretty fast if you don´t stopp and look around once in a while
you could miss it."

Nu ska jag fira vidare :D
Kram på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar