måndag 11 februari 2013

Hem på semester :D

 Imorgon är det dags att åka till Kongsberg!
Ååå vad jag längtar :D
Ska bli riktigt kul att komma hem.
Förberedde bilen idag med att ta bort all snö, nästan allt i varje fall;)
Var alldeles för mycket snö på marken på ena sidan så jag tar resten imorgon när
jag kör ut bilen från parkeringen.


Anledningen till att jag åker till Norge är, framförallt för att träffa Daniel, men
också för att min bror Robert och hans Tina kommer för att åka skidor!
Det ska bli fantastiskt mysigt!
Jag har planerat maten och gjort en matlista samt en meny för hela helgen tors-sön.
Handlarlistan är självklart kategoriserad för en så effektiv
handling som möjligt imorgon ;)

Räknade på hur många mil jag är uppe i just nu och 
det är ca 340 mil!
En del alltså! 8,5 körningar mellan Ljungby och
Stockholm kan man säga ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar