söndag 10 februari 2013

Daniel 30 år!

Grattis på din dag Älskling!

 I fredags kom Daniel hit till Skövde för att vi skulle fira hans födelsedag.
I och med att vi bor som vi gör just nu och att han har jobb och jag
har skola, blev det enklast att han kom till mig denna gång:)

 Vi tog in på hotell och blev överraskade när vi kom dit;)

 Igår var vi iväg på Arena Skövde för att bada i upplevelsebadet!

Det var supermysigt! Även om jag råkade ut för lite olyckor, som vanligt;)
Spräckte läppen, slog i knät och sträckte skulderbladet, jajemän!

Efter några timmars bad var det dags för en shoppingtur!
Hittade massa fina saker:D

På lördagskvällen blev det restaurangbesök på Glädjen.
Fick bli lite födelsedagsfirande redan då även om det var dagen innan
Daniels riktiga födelsedag;)


 Vinet vi valde var helt fantastiskt gott!
Jag tog bild på både fram och baksida, får se om vi kan hitta det i butik;)

 Maten, ååå maten var så underbart god!
Allt var närodlat! Å kycklingen var från en gård utanför Skövde.
Allt smakade helt perfekt, vi var så nöjda :D

Imorse firade jag Daniel med presenter, han fick bland annat detta:
Klicka på bilden om du vill ha den större.

Nu i eftermiddag körde Daniel tillbaka till Norge. Jag har skola imorgon men
 redan på tisdag kör jag upp till Kongsberg:D
 Vi är bara ifrån varandra två nätter denna gång - LYX!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar