torsdag 24 januari 2013

Prylbög??

Okej, nu börjar jag skrämmas lite av mig själv.
Satt här på mitt rum och kollade på min platta.
Tänkte, "Jisses, alltså, vad gjorde jag innan utan min platta?"
VA?! Var är detta??
Håller jag på att bli... på att bli en prylbög nu eller?
Det värsta är att det faktiskt nog är sant...


Saknar min spis hemma  i Kongsberg som kokar vatten på 2-3 minuter.
Saknar TV:n som jag kan prata med...
"Hi TV - Starta", Hi TV, Höj ljudet", Hi TV, Ström av, Ja"

Okej att jag fortfarande inte förstår hur man klarade sig utan mobil under större
delen av 1990-talet början av 2000-talet. 
Hur i härransnamn kunde man hitta varandra inne
på Ge-Kå:s Ullared?  Eller hur kunde man veta var den 
andra var när man åkte skidor i Sälen?
Men att en platta skulle betyda så mycket i mitt liv, det var jag inte med på:)

Men men...
 nu är det tydligen dags att starta upp Metod-avsnittet på examensarbetet.
Jippi.
Shit var jag hatar det, man fattar ju inte själv vad man skriver??

Imorgon blir det supermys när jag åker till söta Catrin nere vid Lilla
Hultet söder om Alingsås!
Efter det blir det återigen hemfärd till Småland :D
Är alltid på resande fot ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar