lördag 12 januari 2013

Premiär för Längdskidor!


 Idag var det premiär för mina nya längdskidor!!!
Jag, Daniel, Stine och Ingar gav oss ut i spåren:D
På bild: Stine, Ingar och Daniel.
 

Daniel tog över kameran så jag fick vara med.

Efter ungefär halva vägen kom vi fram till en liten kiosk - mitt i ödemarken:)

Som ni ser hade vi det mest fantastiska väder som man kan tänka sig!
Helt underbart!
Observera bergen i bakgrunden:)
Strålande sol, -8-10 grader och bara lite vind.

Här var vårt mål!
En liten stuga som serverade fika ;)

Parkering av allas skidor.
Som Stine sa: "Skifamilie".

Vi åt en klassisk norsk fika:)
Solo och Kvikk Lunsj.
Plus pølse.

Ingar och Stine - mitt i maten:D

Det var väldigt mycket folk i den här stugan så fönsterna immade igen.

På tillbaka vägen var vädret toppen!
Det gick även mycket snabbare på det hållet;)

Vi kom fram till att vi nog åkt 5km x 2 sträckor på ca 3 timmar:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar