söndag 13 januari 2013

Mitt nya hem!

Idag var det tufft att åka i från Daniel och Kongsberg.
Jag ville vara hemma hela dagen!
Det var klar blå himmel, strålande sol och -20 grader när jag åkte iväg.
Ville ändå komma iväg i relativt god tid - fast jag ville vara med Daniel!
 När bilen väl var packad var det bara att rycka loss alla band -
som att rycka ett plåster. :(

 Jag tog en paus i Torp, Uddevalla innan jag körde vidare.
Cyklen hängde kvar där bak!
Den har fått vara med i alla städer som jag har bott i :)
Ljungby, Båstad, Stockholm, Göteborg, Kongsberg och nu Skövde!


I eftermiddag landade jag hemma hos Emma och Petter.
De har en supermysig lägenhet och jag har fått hyra deras extra rum!
Hur snällt som helst :D
Känns lite som hemma - skidbacken är precis utanför... lite
dålig bild, men den är där ;)

Nu har jag installerat mig och ikväll blir jag bjuden på middag.

Min nya arbetsplats!
Känns bra :D Har till och med ett skrivbord!
Lyx ;)

Imorgon är det första dagen i skolan!
Känns lite pirrigt. Tur att jag inte börjar förrän klockan 13.15:)

2 kommentarer: