tisdag 29 januari 2013

My new Beauties!

Innan jag åkte till Skövde igår var jag och hämtade mina skidor!
Är supernöjd med dom!
De är så fina ;) Rosa och lila!
Första gången någonsin som jag köper nya skidor till mig själv, annars
har jag fått ärva brorsornas jämt :)
(Klicka på bilen om du vill att den ska bli större)

 Det är K2 skidor som heter Super Sweet - Me like :D
Det var så roligt när jag köpte skidorna. Butiksmedarbetaren frågade hur bra jag
var på att åka skidor på en skala.
"Tja", sa jag "kanske 6-7 av 10"
"Okej", sa han "alltså 9 av 10 för tjejer brukar alltid dra ner sig lite 
mendan killar istället "Ja, men jag är grym! Lätt 12 på en skala till 10" och 
de brukar då vara runt 5".
Haha, sjukt kul!

Matchande fodral till ;)

Pjäxor och hjälm!

Hittade som tur var efter många om och men en hjälm som passade.

Blev nya skidvantar också - lika bra!
Köpte även svarta stavar.

Nu när vi bor så nära skidbacken i Kongsberg känns det kul att ha egna skidor!
Om några helger blir det premiäråk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar