onsdag 30 januari 2013

Imorgon ska jag HEM!!!


 Då var det dags för hemfärd imorgon!
(Drog på med den stora kartan så du verkligen ser vägen;))
Det ska bli så jäkla skönt att få komma till Kongsberg!
Daniel är hemma, ska slänga mig på honom när jag kommer fram!
I helgen får vi besök av Daniels syster, Gabi, hennes kille Benjamin och Daniels
pappa Roger, blir mycket trevligt :D
Nästa vecka åker Daniel till Finland men jag har nog bestämt mig för att stanna
ett par dagar i Norge, kanske blir det till och med lite skidor, chansen är STOR!


 Då var jag snart packad, igen (nae, inte full, tyvärr så kul ska vi inte ha det).
Det är ett evigt "plocka upp och plocka ner" hela tiden.
Längtar tills det blir maj och jag är klar med min utbildning.

Jepp, när vi ändå är inne på utbildning så har jag lite redovisning imorgon, alltid lika kul, faktiskt;)
Känns bra nu när jag gör ett eget arbete, det är ju jag som har kollen då.
Ska bara måla med lite fina färger på pappret så kommer det gå galant!

Nemen, se där! Apropå... ingenting, jag fick ju till en donut!
Tog en bild baklänges också ;) Inte illa:D Tihi ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar