söndag 30 december 2012

TV- bänk på plats! Och nyårsbesök!


 Nu är vår nya tv-bänk på plats!
Den blev så bra!
Lite förvånad att den passade så bra som den gjorde. 
Har mätt flera gånger men det är
ändå svårt att veta om den kommer få plats.

Daniel fick en julklapp av mig! Vi har tittat på denna lampan (General) väldigt länge, 
enda sedan vi bodde i Mölndal. Och nu får vi äntligen plats med den! :D

Den lilla byrån som TV:n stod på tidigare hamnade i köket, passade perfekt den med:)

Igår kom min brorsa Rikard och Katrin hit!
De hade med sig en (eller rättare sagt flera) inflyttningspresent!

 Idag har vi varit runt i Kongsberg och kollat in läget.
Vi har kanon väder!
När Daniel skulle tvätta bilen sken Rikard upp! Han fick inspektera 
en norsk gör-det-själv tvätt.
Han var så nöjd! 
(Han är en av ägarna till Ljungbytvätten)
Tog massa bilder och när vi kom hem 
kollade han upp en massa grejer om tvättens pollettväxlare på nätet.


Och till en helt annan grej.
Jag har klarat alla tentor!!!
Är så jäkla glad!!!
Så det innebär att jag har klarat alla tentor som jag gjort under
dessa 2½ åren på första försöket!
Känns fantastiskt!
Blir en bra start på ett nytt år ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar