lördag 29 december 2012

Julhelgen!


 Vilken toppen jul det har varit!
Helnöjd med allt!
Massa mys, massa mat, massa prat :)

Börjar med julklappen som jag fick ganska tidigt av Daniel...
Mina nya skidor!
Hur fina som helst :)

 


 Det var skönt att komma hem till mamma och pappa... men Pärlan var
inte speciellt ren under den lilla snö som kommit på henne...
Så mamma skrev "Tvätta mig!"

...pappa sa att han ska tvätta henne :D

Daniel, jag, Tina och Robert i soffan på julafton.

Pappa och mamma i väntan på tomten :D

Och Tomten kom tillslut!

Det var den riktiga Tomten som kom :D
Med äkta skägg och allt. 

Tinas och Roberts vovve Chilli vågade sig tillslut fram för att hälsa.

Nu är Daniel och jag tillbaka i Kongsberg!
Vi ska fira nyår här uppe tillsammans med min brorsa Rikard och hans Katrin.
Kommer bli supermysigt!
Sen är Daniel och jag lediga i en vecka:D
Vi ska åka skidor! För snö, det har vi här uppe i norr:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar