lördag 1 december 2012

Badrumsmöbel...


 Jag har nämnt det tidigare och vi har ju även lite funderingar
kring vårt kära badrum.
Det är inte riktigt som vi vill ha det och det är
lite svårt att hitta saker som passar in i och med
att det inte är speciellt stort.
Jag har i varje fall hittat en fin möbel som hade passat perfekt:

 Kriterierna som både jag och Daniel har på en 
badrumsmöbel är att den ska vara både i trä och i vitt.
 å det är ju byrån ovan:)

 MEN... jag tycker också att det är väldigt fint med
korgar och jag har länge velat ha en sådan här byrå som nedan...
Men då blir den bara i vit i så fall... har inte hittat någon
i både trä och vitt.


Som sagt, utrymmet är ganska begränsat.
Man ska kunna öppna tvättmaskinsluckan samtidigt som
dörren till duschen ska kunna öppnas.
Nu är det mätt för den första byrån, och den får plats.
Ovanför den lilla byrån (om det blir den) kommer
det en handdukstork.

Humm... det är mycket att fundera på! ;)

Bilderna på möblerna är lånade från møbelringen.no och jysk.no.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar