torsdag 29 november 2012

Förberedelser!

 Fy så trött jag var i morse! Kom knappt upp ur sängen!
Det är tufft nu med tentaplugg i 12-13 timmar varje dag, inte ok.

 Men lite pauser har jag emellanåt. Idag gjorde jag till exempel müsli.
Måste förbereda nu så jag har frukost här framöver när näsan hela tiden är 
djupt nere i alla papper och böcker.

Den blev fantastiskt bra! 
Har testsmakat :D

För ett litet tag igår och idag kände jag att jag kanske tagit vatten över huvudet
med att skriva alla tentor på engelska!
Igår satt jag och översatte norsk text till svensk och sen till engelsk.
Fick ju googla vart endaste ord!
Blev sjukt stressad av att jag inte kunde något alls...
Men sen idag... så började jag skriva på engelska förhand och jisses
vilken fart det var :D
Det kom upp en massa bra och användbara ord hela tiden!
Så nu känns det mycket bättre, tur att jag har några dagar
kvar på mig att öva på.

Ikväll tog jag en liten paus och gick ut en runda.
Det var hur skönt som helst ute! -3 grader och snö:)
De har kommit långt med nästa hus här i vårt område. Detta
ligger uppe på vårt garage.

Mysigt med en riktig vinter promenad!

Här är vår baksida som är julpyntad :D
Härligt!

Åter till studierna!
Tjing! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar