söndag 18 november 2012

Imorgon blir det resa!

 Imorgon är det dags för en resa med skolan!
Vi ska åka inåt landet till Beitostølen som är en liten by med 293 invånare.



 Där ska vi besöka ett rehabiliteringscenter för att... tja... jag vet inte 
vad vi ska göra där men... vi har fått info om att vi ska dit :D
Huvudsyftet är att åka skidor! Slalom eller längdskidor.
Längdskidor har jag provat på en eller två gånger i 8:an.
Slalom har jag åkt sen jag var 4-5 år tror jag! 
Så slalom får det bli och så ska jag försöka testa längdskidor:)


Idag har vi fixat mycket här hemma.
Äntligen har vi slängt sopstationen utanför dörren:D
Nu är ordningen återställd igen efter fix i köket (silikon har kommit på plats), bäddsoffan
och de sista kartongerna är tömda efter flytten.

Daniel och jag tog en liten promenix här i eftermiddag och fick se
detta: Bäverlunch:D

Ha en mysig söndag!
Hörs igen på onsdag/torsdag när jag är tillbaka efter resan:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar