söndag 26 augusti 2012

Inredning:D

  Hjärtligt välkommen hem till Familjen Linnér:D

Idag har vi haft fullt upp! Vi har fixat så mycket jag och Daniel:D

Välkommen- skylten är uppsatt på dörren.

Blommor är planterade vid entrén.


I köket har vi fått upp redskaps-listen och den fina skylten som 
vi köpte på vår smekmånad, på Aruba!
Det står: "There are no great things, only small things done with Great Love."

Den här tavlan var en viss person väldigt negativ till när jag köpte den, men
när den väl kom på plats ändrades helt plötsligt hans inställning... ;)





Nya hyllan på plats i hallen, den blev vi supernöjda med:D

Ljuskronan i vardagsrummet samt vår fina tavla!

I köket passade denna lampan perfekt:D

Hallen.

Detaljer:)

Min gamla lekstuga på vårt sommarställe revs för många år sedan. 
Pappa sparade fönsterna men skulle slänga dem när jag var hemma för 
ett tag sedan, jag snodde åt mig dem och vips så 
blev de gamla fönsterna en grymt snygg inredningsdetalj på altanen. 

Det börjar verkligen kännas som ett hem här nu. Underbart!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar