onsdag 1 augusti 2012

Flytt, legkontroll och avslutat jobb.


Nu är lägenheten i Mölndal helt tom!
Här är vardagsrummet...
 Daniel frostade av frysen...

 Köket tomt...
Sovrummet tomt...
 Jag kommer leva i väskor nu under två veckor eftersom jag är hemlös.
Låter hårt men så är det ;)
Bor hos mamma och pappa så länge. Nästa vecka åker jag till
Norge, Kongsberg till Daniel. Sen bor vi där - i Norge!
14 augusti får vi lägenheten, 15 augusti kommer flyttlasset,
jag börjar skolan den 15 augusti så det blir lite mycket den dagen :D
Fast det är bara en introduktion i skolan, jag är ledig sen fram till nästa måndag,
vilket blir perfekt!

I förra veckan fick jag reda på att jag hade fått en ålderskontrollant i kassan!
Jag visste precis vad han ville köpa
(men inte att han VAR en kontrollant), en trisslott och läkerol. Jag frågade
om han hade leg men det hade han i bilen, jag sa att han fick hämta det
och komma tillbaka för att köpa sin trisslott. Han kom inte tillbaka!

Istället blev jag informerad några dagar senare att jag hade klarat kontrollen!!!

 Jag har jobbat inom ICA i 6 år men aldrig varit med om en kontroll, så nu
precis innan jag slutade kom en :D
Fick en biobiljett för min insats!
Det blev ett litet bus innan jag slutade på ICA var tvungen att bygga 
ett torn av alla Bamse-glas som vi hade i självscanningen ;)

Sen fick alla som jobbade med mig på söndagskvällen lite godis :D
Fick skriva Lina K, för det är inte många som vet att jag numer är en
Lina L ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar