måndag 14 maj 2012

Ensam i Norge...

Då var jag i Norge, själv.
Daniel och jag har bytt land för en stund :)
Han är nere i Karlskrona på jobb och 
jag var tvungen att åka hit, till Kongsberg, för att 
fixa med lite papper gällande bank, å lite annat.
Detta var de enda dagarna jag kunde åka hit innan sommaren.
Stannar tills imorgon.

Jag var iväg och handlade lite frukost inför imorgon samt annan
mat. Lika bra att ha det med sig från Sverige ;)
Pärlan är med mig i varje fall (syns nere till vänster) så
helt ensam är jag inte!

Jag kände ett behov av att kolla in huset!
Gick en runda alldeles nyss.
De har kommit väldigt långt nu. 

I denna lägenheten ska vi bo!!! 

Känns lite konstigt, måste jag säga, har inte fattat att jag ska flytta
till Norge...
Jag stod på en stig precis nedanför huset.
Mittemot är vattnet :D
Hoppas de tar ner lite fler träd, annars kanske 
någon med en såg dyker upp en mörk natt... ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar