onsdag 16 maj 2012

Antagen!! Men var ska jag börja?!?

Efter en snabbvisit, på ett dygn i Norge, är jag nu tillbaka i la´Sverige.
Alla papper är påskrivna och ett nytt norskt bankkort är på väg!
De är för smarta i Norge med att ha legitimationen på baksidan av kortet,
fick ju ta bild och allt:D 
Tycker det är helt perfekt! 
Behöver man inte ha körkortet med om man behöver legitimera sig.
Sverige ligger här i underläge ;)


Just nu känns det som att jag har lite, lite LITE för många bollar i luften...
Idag har jag och Anna suttit med opponeringen på ett arbete, det
tog HELA dagen!
Nu i helgen är det full fokus på att få till redovisningen av vårt 
examensarbete som är nästa torsdag. 
Här ska övas kan jag säga!
Daniel kommer hem ikväll eller imorgon och vi ska göra
klart ALLT inför bröllopet.
Sen har jag ett individuellt arbete som ska göras, inlämning fredag 1/6.

Ja, just det ja, bröllop var det med ja... dagen efter inlämningen av det
individuella arbetet, lovely.
Och sen flytt till Norge, hur kunde jag glömma det??

Jag kom in på skolan i Kongsberg i varje fall!!
Blev tydligen så att jag kommer läsa engelska kurser i höst.
 Jajemän. Får man fräscha
upp det gamla minnet...


Såååå... jag har lite att fixa med, vart ska jag börja?! Stressad?
Nej, nej inte det minsta.... hehe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar