måndag 12 mars 2012

Hur kan ETT växthus bli TVÅ kassar från IKEA?

Det gick jättebra att åka hem från Norge idag.
Perfekt väder att köra i, inget regn, ingen snö utan
strålande sol.

Efter att ha varit i Varberg under eftermiddagen körde jag förbi
IKEA på hemvägen.
Och jag fattar inte hur det här gick till?
Hur kan ETT växthus bli TVÅ kassar??
Det är en gåta som aldrig någonsin kommer att lösas :D

Väl hemma var det dags att bygga ihop växhuset. Jag pratade på Daniel via Skype
samtidigt som jag byggde ihop det.

Blev riktigt fint!
Ska försöka så lite frön under morgondagen :D

När jag var i Varberg upptäckte jag att en strass var borta 
från min klocka!!
Min älskade, favorit klocka var sönder!!!
Blev riktigt ledsen, har haft den läääänge och den har hållt
riktigt bra.


Så precis innan jag satte igång att bygga ihop växthuset ser jag någon som glimmar
till på hallgolvet.
Det var strassen!!! 
Kvällen och resten av livet är räddat ;)

Blev en söt rosa skål också från IKEA :D
Och chips en måndag är helt ok efter att ha kört
54 mil idag :D 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar