tisdag 13 mars 2012

En sådan där "ledig" dag...

Det var en så kallad "ledig" dag, idag.
Vet inte riktigt vad det innebär?
Finns ju ALLTID något att göra ;)
(Speciellt om man pluggar)

Mitt lilla växhus har fått växter :D

Det är riktigt mysigt nu här hemma i köksfönstret:)
Har skrivit små skyltar: Basilika, Dill, Gräslök, Persilja och Krasse.


Sen var det dags för operation - klocka!
Gäller att tejpa och fixa innan superlimmet åkte fram...
Det lilla hålet syns till vänster på uret.

Blev nöjd med resultatet. Hoppas att den verkligen håller nu!
Kommer inte kunna slappna av när jag har den på mig, är strassen kvar??

Ikväll testade jag på något nytt som jag aldrig testat.
Kycklingfärs:D
Det blev Chili con Chicken!

Visst ser det trefligt ut! :D

En liten parentes så här på slutet...
Ett vindruvshjärta! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar