torsdag 19 januari 2012

Grymt skön titel - Blir Norge nästa vecka.

Den här boken tror jag lätt att vi kommer
ha mycket nytta av under vårt
 examensarbete som kommer handla om klagomålshantering!
Bara älskar titeln :D
Visst är den fantastisk!

Nu är det allvar. Nu blir det inte mer onyttigheter, kanske
något ibland, men i det stora hela så är det NEJ till sånt:D
För 34 :- fick jag allt detta:

Mumsigt! Och va nyttig man känner sig:)

Biljetten till Oslo är nu bokad, nästa vecka på
torsdag åker jag upp till Kongsberg. Bussen till Oslo kostade
bara 99:-! Fantastiskt bra:D
Däremot från Oslo till Kongsberg kostar det 176 NOK.
Helt otroligt. I Sverige får jag 4 timmars resa för 99:-
i Norge får jag bara 1 tim och 20 min för 179 NOK.
Någon stämmer inte här asså :)
Men det är skönt att resan är bokad och planerad, kommer ta en hel dag!
Börjar kl 10.30 och är framme kl 17.37.
Daniel åker hem på söndagen den helgen så jag åker med honom tillbaka.
Timat och klart :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar