söndag 11 december 2011

Härlig morgon! Planer inför Ullared och lyxprodukt:)

Efter många om och men släpade jag mig ur sängen imorse.
Igår hade jag bestämt mig för att jag måste ut och gå
eftersom jag är så jäkla trött hela tiden, sjukt understimulerad...
Jag är glad att jag kom ut för det var väldigt härligt väder!
Det känns snarare som vår än vinter :)


Ännu en advent - härligt, härligt! Det får gärna gå ännu snabbare så
att Daniel kommer hem snart! Längtar sjukt mycket till dess!
Lite mindre två veckor kvar nu :D 

I veckan ringde jag till mamma och sa att vi ska åka 
till Ullared nu nästa fredag, hon var helt med på det.
Har börjat skriva en lista, som är ganska lång, men
 den är inte riktigt klar ännu, lär komma på fler saker! 

I lägenheten i Norge kommer vi ha en centraldammusugare eller
som de säger i Norge "sentralslang" :)
Därför har jag och Daniel funderat på om vi ska ha en extra handdammsugare.
Vi har nog kommit fram till att vi ska ha det, även om det blir
en onödig lyxprodukt kan det var skönt att ha istället för
att dra ut slangen varje gång man ska dammsuga upp lite mjöl i köket.
Frågan är bara vilken färg vi ska ha?

Den till vänster fundrar vi mest på Antique Steel. Men jag
tycker att den till höger är lite häftigare, Classic Purple.
Hummm jag vet inte riktigt. Den kommer stå framme hela tiden
så den till vänster smälter in lite mer än den lila till höger...?
Jag vet inte ännu, får fundera lite :D

4 kommentarer:

  1. Jag skulle absolut välja den lila, purple alltså :-).

    SvaraRadera
  2. Jaa, den är rätt snygg :) Det är ju jag som kommer städa mest:D

    SvaraRadera
  3. Nee Älskling! Den är lite snyggare, faktiskt:)

    SvaraRadera