söndag 18 december 2011

Daniel är hemma! Uppsättning av ny tavla.

I fredags fick jag mig en överraskning när Daniel
kom hem, han hade tagit ledigt några extra dagar nu innan jul:D
 Denna helgen är det jobb för hela slanten för min del men
vi hinner med lite annat också!
För några helger sedan var vi på MIO och köpte en tavla
som vi har tittat på ett tag, de hade bara två kvar så vi hade tur:)

Så här ser den ut!


Här ska den vara.

Daniel sätter upp skruvarna.

Och så här blev det! :D
Vi hade tänkt spara den tills vi flyttar till Norge men
vi ville sätta upp den här hemma ändå, för att känna in den lite:)

Fjärde advent! Känns bra:D Imorgon är det sista dagen
i skolan för detta året, efter det några dagars jobb sen
åker jag och Daniel hem till Småland och firar jul!
MYS! :)

2 kommentarer:

  1. Snygg tavla! Skööönt att ni blev av med det där mörka eländet...jag vet att du inte tycker om den, gör inte jag heller!

    SvaraRadera
  2. Hahaaa! Jag skrattar ihjäl mig:D Håller med dig fullständigt! Hörde att ni hade haft en lite diskussion om den när Daniel hälsade på:)

    SvaraRadera