tisdag 20 december 2011

BMW och julklappar

Igår ringde Daniel mig och frågade om jag hade kommit hem
från skolan, jag stod precis utanför dörren när han hämtade mig
i denna BMW. Han var så nöjd!!! Tänk
vad en bil kan göra honom upprymd!
Det var inte lika roligt när vi lämnade tillbaka den:D


Efter en liten åktur började jag att slå in julklapparna.
Vi har bestämmt att denna jul så får alla handla
så många klappar som man vill för 100:-.
Jag hade 200:- att handla för (Daniels med:)
Här är min arbetsyta. 

Det blev faktiskt ganska många ändå:)
På julafton blir det julklappsspel... vi får väl se hur det går:D 
Jag vill ha många av mina egna klappar;)

2 kommentarer:

  1. Nämen, vi har köpt likadant julklappspapper! (Det blå med tomtar och äpplen.)

    SvaraRadera
  2. Haha :) Där ser man! Måste ha lite större paket när man använder det, annars syns inte motivet:D

    SvaraRadera