fredag 25 november 2011

Soffa och Disney filmer

Idag har jag troligtvis hittat soffan som vi ska ha!! 
Jag satt i förmiddags och letade på nätet och hittade denna:

När jag sa till Daniel att jag har hittat en soffa sa han att
"det ska vi väl hitta tillsammans", NEJ jag hittar! :D
Som tur var tyckte han om den han med, väldigt mycket:)
Vi vet inte om färgen funkar, den är fin men när man har jeans på sig
kan de färga av sig på soffan... så vi får fundera på det.
Sen kan vi inte ha en för stor soffa, denna är precis lagom.
Nu ska vi bara ta oss till Malmö någon dag framöver, troligtvis nästa
år, för att kolla på den och provsitta.

Idag har Disney filmerna gått hett här hemma!
Jag har legat nerbäddad under filt framför TV:n hela dagen.


Började med Trassel som är fantastiskt bra:)
Den håller verkligen Disneys klassiska stil:D
Betyg 5/5.


Efter det kollade jag på Rango, den är lite speciell och lite mer av en 
"vuxen" Disney. Hade lite större förhoppningar men
den får 3/5 


Sen har vi den hemskaste Disneyn, som jag kom ihåg det, men
den var inte så farlig som jag minns:)
Betyg 4/5
Måste dock se den med svenskt tal, annars blir det fel i huvudet från
det man är van vid:)


Mamma ringde i eftermiddag och sa att
pappa ha tankat bilen och att hon kommer
köra upp till mig ikväll!
Blev så glad! Behöver lite hjälp med att fixa mat,
få lite socialt umgänge, samt det viktigaste bli ompysslad;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar