onsdag 26 oktober 2011

Tenta - check! NU åter till husplanerna i Norge

Härligt att vakna kl 4 imorse av att jag drömmer att jag får en tenta med
uppgifter som jag aldrig sett! Alla satte igång och skriva medan jag ser på och
fattar ingenting!!
Underbart.
Riktigt så illa var det inte idag på den verkliga tentan utan istället gick det fin fint!
Många papper blev det hela 18 stycken, stackars läraren:)

Tog faktiskt med mig en termosmugg med te idag, känndes vuxet
men fjortis-aktigt på något konstigt sätt:D

Nu sitter jag och pratar med Daniel om lägnenhet, lån, inköpsplaner osv.

Det är härligt att titta på ritningarna med huset och veta att det är vårt
och att vi kommer flytta dit och får göra (nästan) vad vi vill i det!
Det är så roligt att planera och fantisera. Skönt att ha något kul att tänka
på, allt blir mycket lättare när man kan vända sig mot något som
gör en glad! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar