tisdag 27 september 2011

Lite sådär...

Jaa, ibland mår man lite sådär... det har jag gjort nu
under några dagar.
Det är mycket i skolan, jag saknar Daniel sjuuuukt mycket
och jag funderar massor fram och tillbaka vad jag egentligen vill göra
med mitt liv längre fram.
Ibland är det inte lätt, framförallt inte när en tanke kommer och
den snurrar på snabbt i huvudet utan att man hinner stoppa den.
För min del tänker jag lätt "sönder" en tanke. Jag analyserar, funderar och
planerar alldeles för mycket.
När jag kollade på en föreläsning nu i eftermiddag (smått ofokuserad)
sa jag plötsligt högt: "I helvete heller!"
Jag bestämmde mig för att nu är det slut med negativa och jobbiga tankar.
Tog på mig mina gåskor, jacka och körde in lurarna i öronen, saftade på
grym musik på hög nivå och powerwalkade i 50 minuter.
Så sjukt skönt! Tänkte inte på något under 50 minuter
mer än musiken som jag lyssnade på, underbart :)

Försökte ta en blid "in action" blev väl halv bra men kunde inte
låta bli att ta med den ;)

Gick förbi det underbara bygget också som väcker mig varje morgon
ser ut så här nu... 

En liten parentes till är att jag fortfarande får brev till C H R konsult
så nu åkte en lapp till upp på dörren. 

Ikväll mår jag mycket bättre! Blev lite god mat också:
Kotlett, zuccini med flingsalt, valnötter och parmesanost samt
några tomater. Har blivit helt förälskad i romantica tomater - mumma :) 

Fick MMS av Daniel ikväll och han körde på roomservice. 

Endel har det bra och får det serverat :D 

2 kommentarer:

  1. Känner igen Daniels dessert, har fått en exakt likadan serverad via room service när jag var i Rom, blev lätt nostaglisk nu :-). Krya på dig Lina, upp med hakan. Jag har varit sjuk en vecka så läser mig igenom vad som hänt först nu. Kram!

    SvaraRadera
  2. Tack tack, hoppas du mår bättre :)
    Jag mår mycket bättre nu! Kram

    SvaraRadera