onsdag 28 september 2011

I gynstolen - Varför inte Brad Pitt i taket??

Imorse cyklade jag iväg till vårdcentralen för att ta ett
underbart härligt cellprov - visst är man laddad för det tjejer? Not.
Tänkte frågat om jag fick ta en bild vid undersökningen, men nee
kändes lite konstigt haha... snodde en på nätet istället ;)
Sjuktanten som tog hand om mig va ändå lite små rolig.
Hon sa att jag kunde titta på de fula gosedjurs-änglarna som var uppsatta i taket
 men att hon faktiskt hade försökt få dit lite bilder istället.
Hon hade förespråkat en bild på Brad Pitt... 

...eller George Clooney, men hennes förslag hade röstats ner... varför? ;D 
Tänk om man hade fått kolla på dom där i taket, vad glad man hade varit då!
Finns ju mängder av förslag: Jonny Depp, Andreas Wilson (för att GYNna Svergie lite;)
Och för tjej som gillar tjejer finns alltid Jessica Alba - grymt söt.


Kate Hudson är super snygg!!
Får väl lägga till Daniels favorit (och frikort) - Catherine Zeta - Jones också.
Alltså lite grymma förslag på bilder ovanför gynstolen.
Enough about that :D

I eftermiddag fick jag några filmer på posten, Daniel har skickat
efter några stycken!
Så vi har att göra när han kommer hem om ca 4 veckor :D 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar