lördag 20 augusti 2011

Myskväll MED Daniel

Idag så firar jag och Daniel 2½ år tillsammans!!
Man får faktiskt fira ½ år när man har distansförhållande eftersom vi
inte har en aning om, om vi ses när vi firar 3 år :)
Jag har jobbat hela dagen och Daniel har hunnit med att träffa
lite vänner.
När jag kom hem var det dags att äta!
Grillning stod på menyn, gasolen tog precis slut när det var klart, bra timing.

Jag gjorde parmaskinkachips, på bilden ser det ut som
något som ätits och sedan spottats ut haha :D 


Så här blev resultatet av allt sammas. 

Efterrätt: kladdkaka med grädde. 

Och så lite snacks på det: poppisar! 

Sen kom det bästa av allt på hela kvällen! 

Ett underbart härligt bad med ljus och rosenblad. 

Det var som på film. 


Oooh yes :D 

Imorgon efter jag har jobbat blir det avresa mot Norge!
Ska bli så härligt att åka med Daniel och slippa det hemska
avskedet, i varje fall för stunden...

3 kommentarer:

  1. Tänkt om jag hade fått sitta i ett sånt mysigt badkar någon gång =) Se hräligt ut!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Vad gulliga ni är mot varandra <3

    SvaraRadera
  3. Daniel är duktig på det :D

    SvaraRadera