onsdag 24 augusti 2011

Men hur tänkte norrmännen här då??

Det blir en del Tv- tittande när jag är här i Norge.
Oftast är det lätt att förstå eftersom Norge kör de flesta svenska tv- programmen
så som: Sofias Änglar, SOS Gute, Sveriges värsta bilförare, Fredrik Lindströms program
om svenska dialekter(?!) osv.
(Något mer challenge är när de visar Unga mödrar
på danska och textar på norska.)

Men norrmännen har försökt med egna produktioner också.
Kolla bara in denna hel grymma reklamfilmen...
Och med hel gymma menar jag sjukt dålig så jag dör! :D
Bara hans engelsk/svensk/norska dialekt gör att jag skrattar ihjäl mig!!

4 kommentarer:

  1. hahha lina den var ju helt sjuk... tack för ett gott skratt.

    SvaraRadera
  2. Varsågod, det var så lite så :D

    SvaraRadera
  3. hahaha jag dör.. visar dom den på allvar?! svårt att gissa vad det är reklam för innan man vet=)

    SvaraRadera
  4. Ja, det är helt allvarligt! Det finns en till film men denna tar lätt priset som sämst någonsin! :D

    SvaraRadera