fredag 22 juli 2011

Turisterna!

Tidigare i veckan kom Ida på den smarta idén att vi skulle åka Paddan.
Sagt och gjort!

Här är Ida och jag på Paddanbåten.


Vi åkte under flera broar, här fick alla sätta sig på golvet i båten (eller som det heter på båtspråk - durken)

Fin fint skepp - Göteborg

Här badade tydligen Daniel i vintras när han gick på Chalmers.

"Kvinnan som står här tittar ut mot havet efter sin make..." berättade guiden. "Då är det jag!" sa jag till Ida. "...som har dött ute till havs" fortsatte guiden. "Inte jag".

Klassikern - Feskekörka

Jag kommer börja med ett inlägg som kommer att heta "Status Daniel " där jag skriver vart Daniel befinner sig i världen och hur länge han kommer att vara där. Jag har sagt till honom att skicka bilder på båtar och omgivningar så vi får väl se om han kan fixa det :) Återkommer med detta när jag själv får reda på hans status.

1 kommentar:

  1. Paddan-båtarna är toppen, tycker det är lika kul varje gång :-).

    SvaraRadera