måndag 13 maj 2013

Hemresa!

 Nu äntligen har jag lyckats få igång bloggen igen - härligt:D
Kristi himmelsfärdshelgen har varit fantastisk, det måste sägas.
Daniel har varit här och vi har haft det så mysigt!
Varit på IKEA i Älmhult, varit i Ängelholm hos brorsan, hjälpt mamma
att städa huset hemma i stan och varit ute på långpromenader. Till och med
Daniels mamma och Micke stannade till här på sin genomresa :).
Ytterligare en anledning till en toppen helg är att 
jag blev HELT klar med mitt examensarbete.
Klockan 8.00 imorse skulle det varit inne, jag skickade in det igår.
Slutinlämningen är sedan, igen, på onsdag(?).

I helgen när jag och Daniel satt i soffan sa han att han kanske kommer hit denna
veckan med, eftersom det är 17 maj...
Men då kom jag på att jag ju kan åka hem istället:D
Och vips så hade vi bestämd det.
Väskan är nu packad för en vecka i Norge:)

 Jag kan lika gärna sitta där med förberedelserna inför
 redovisningen av examensarbetet, som att sitta här.
Har börjat lite smått med min PowerPoint.

Lyckades hitta fler fina burkar och ett fint gammalt tvättfat
här hemma som nu får åka med till Norge.

Ååå titta så underbart!
När vi sorterade ut i stugan kom denna skylt fram!
Redan har, nästan, ett år gått.
Fantastiskt!

Imorgon kör jag först upp till Skövde och går på den sista lektionen någonsin,
för att efter den bege mig mot Norge och min Daniel :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar