söndag 7 april 2013

Bästa besöket!

 Även om jag och Daniel faktikst sågs senast i måndags denna vecka
passade Daniel på att komma ner till mig i Ljungby över helgen!
Så himla mysigt :D
Det passade bra att ses igen redan nu eftersom som jag får det svårare
och svårare att ses i och med mitt examensarbete.
Längre fram kommer helgerna verkligen behövas och
då är det svårt att fokusera på något annat.

Vi grillade korv igår!
Mysigt - även om det var lite kyligt precis då ;)

Fram dukat på altanen, vi tänkte gått iväg en bit men 
kände att "Nee, det är nog skönt att vara upp vid stugan ändå".

 Inte direkt någon sol här men oj så gott det var med korv!

Vi har hittat en massa saker med hemma hos mamma och pappa.
Exempelvis två stycken skomakarlampor som vi ska ha ovanför vårt köksbord.

Ska byta ut sladden för den var rätt dålig och ha
svart tygsladd stället:)

Här hittade jag en bild på hur det kan se ut ;)

Daniel körde hem till Norge för en stund sedan.
Det känns ganska ok att vara ifrån varandra nu eftersom
vi båda vet att det är så pass kort tid kvar tills
jag flyttar hem igen :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar