tisdag 23 april 2013

30-årskris?

  Jag vet inte om det möjligen kan vara en inledning på
en 30-årskris, men nu är den i varje fall beställd!


Balansen kommer bli helt grym med min nya longboard! :D

Har aldrig stått på en longboard eller skateboard tidigare.
Satt på en skateboard och åkte ner för garageuppfarten en gång när jag var fyra...
Så det här ska bli MYCKET spännande.
Hur jag ska lära mig? Säger bara ett ord: Youtube.

När jag breakade nyheten för Daniel kom kommentaren:
"Vad ska du ha den till?"
Mitt svar blev:
"Jag ifrågasätter inte allt som du köper, vill jag
ha en longboard, så köper jag en longboard, serru!;)
Nu tycker han att det är jättekul att jag skaffar en och
har till och med frågat om han får prova :D

2 kommentarer:

  1. Nä, se det tror jag icke. Att du har 30-årskris alltså. Däremot tror jag att du nu börjar tänka tankar bortom skola & pluggande. Då kommer det sådana här kreativa och roliga idéer som att åka longbord! Man behöver inte krisa inför 30-årsdagen...man kan likaväl krisa när man ska fylla 24 eller 19 :-)

    SvaraRadera
  2. Tack tack och åter tack Brittis! De orden värmde gott! Ska börja tänka som du istället ;)

    SvaraRadera