söndag 24 mars 2013

Överraskning och bordet fick godkänt!

Nu är jag i Norge! :)
Det är så skönt att vara hemma! 
Fick mig några överraskningar av Daniel när jag kom hem.
Dels en försenad alla-hjärtans dag present 
och en present till (det lilla paketet i bakgrunden).


I den stora asken var alla-hjärtansdags presenten.
Ett supersnyggt armband!

Sen fick jag ett par örhängen också :D
Exakt sådana som jag velat ha.

Bordet fick godkänt av Daniel!! Fattar inget alls.
Men han sa att det var på gränsen :)
Duger för mig!

Tände ljusen på det igår kväll.
 

Så fint när man släcker ner allt runt omkring.
 

Sen har vi fått upp den nya lampan i lilla rummet.
Du ser den hemska hallampan som var där innan - bläää ;)

Den nya passade in så bra!
Nu är äntligen det lilla rummet helt komplett ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar