tisdag 19 mars 2013

Fem veckor.

Idag är det fem veckor sedan jag såg Daniel sist.
Nu längtar jag helt sjukt mycket efter honom.
Som tur är ser det ut som att jag kan åka hem till Kongsberg
redan den här veckan!
Sen, om att går som det ska, är Daniel ledig under påskveckan så
då stannar jag den veckan med.

Daniel har sagt att det kommit en hel del snö och att vi troligtvis
kan åka skidor i helgen! :D :D :D
 
Det hade varit helt fantastiskt :)
Sen ska vi plocka och fixa med allt som jag handlat i Ullared som
till exempel sätta upp lampan i det lilla rummet och 
fylla på lagrena ;)

Hoppas, hoppas, hoppas att allt faller på plats så vi kan ses!
Ska ge Daniel en stor kram å massa pussar i så fall :D
Det ser just nu ganska ljust ut :)
Men man vet ju aldrig om vi kan ses
 eftersom ett jobb kan dyka upp när som helst för Daniel.

När jag är uppe i Norge måste jag fortfarande jobba med mitt examensarbete.
Igår gjorde jag sista enkäten och det känns fantastiskt skönt att få det gjort!
Så det blir till att sammanställa all data under påsken.
Självklart ska jag se till att vara ledig också men om man har en tidsplanering
gäller det att hålla den, tiden bara springer iväg :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar