söndag 16 december 2012

1 år har gått!


Den 16 december för ett år sedan kom en underbar person
hem till lägenheten Mölndal och överraskade mig.
Daniel ringde på dörren och jag hade inte en aning om
att han skulle komma, eftersom han då bodde i Norge.

Sekunder efter att han ringt på dörren och jag öppnat
hade han gått ner på ett knä och friat till mig!

Drygt ett halvår senare den 2 juni stod vi där framför släkt och vänner
och lovade varandra att stå vid varandras sida resten 
av våra liv.
Känns fantastiskt!


Två dagar efter bröllopet åkte vi iväg på vår dröm
bröllopsresa till Aruba - Caribbien!





Två månader senare skedde ytterligare en stor förrändring i våra
liv då vi flyttar ihop i ett nytt hem i ett nytt land!

Nu när jag tänker på året 2012 så är det, det bästa året i mitt liv!
Jag är så lycklig över att ha Daniel som min man, jag är oerhört glad
över att ha vågat ta steget att flytta utomlands, våga studera på en ny skola och läsa
allt på engelska - för mig är detta enormt!
Jag är sjukt stolt över mig själv och jag 
har en person att tacka för att allt har blivit som det blivit och
det är min underbara Daniel!

Nu är det snart jul och vi kommer att vara tillsammans hela tiden!
Det är så fantastiskt!
Två hela veckor, minst, är vi med varandra :)
Ååå vad jag längar efter Daniel just nu. Förhoppningsvis kommer han
hem senast på onsdag, på torsdag lämnar vi Norge och
åker hem till Sverige :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar