torsdag 15 november 2012

Bostad sökes!

Nu ligger det till så här va.
Att jag håller på att avsluta terminen i skolan här i Kongsberg.
Och i vår så ska jag tillbaka till Sverige och Högskolan i Skövde.
Eftersom jag har läst på distans i Varberg under de två första åren
har jag ingen koll och inte många kontakter när
det gäller bostad i Skövde.
Jag ska gå i skolan från V3 - V11 nästa år.
Efter det skriver jag min C-uppsats och planerar att vara i Kongsberg under den tiden.
Alltså behöver jag bostad under dessa två månader.
Hyra betalas självklart och jag kommer att vara borta under de flesta helger.
(Undantag om skolan börjar tidigt en måndag)
Har du någon som du känner i Skövde som har ett rum eller liknande?
Hör av dig till mig!
lina.linner@gmail.com
Tack!


 Ikväll är det dags för fest!
Väntar på att Daniel ska komma hem så vi kan gå iväg.
Det är fest för hans avdelning och jag har personligen blivit inbjuden ;)
Så nu ska jag sätta igång med att platta håret för att sen få upp
volymen på det igen.

Naglarna är nylackade.
 

 Ska bara välja vilka kläder jag ska ha. Vill ha någon av tröjorna som
jag fick av Daniel...
Men vilken?

 Får fundera lite till :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar