onsdag 19 september 2012

Yes! Jag fick den!

 Den här super fina kabelrullen har legat vid byggarbetsplatsen jämte
vårt hus i flera dagar. Jag har spanat in den länge!
Men byggarbetarna har jag inte sett till på flera dagar och jag vågade
inte bara ta rullen, det skulle dels synas att den är borta och vår altan
är mot byggarbetsplatsen och där hade den också synts för tydligt... så nej. 
Jag ville fråga.

 Så idag! Äntligen var byggarna på plats!
Så jag frågade och jag fick gärna ta den :D
Blev så glad!
Han som sa att det var ok undrade om jag skulle ha den till ett bord.
Stämmer bra det! ;D


Så mysigt! 

2 kommentarer:

  1. Så fint det blev! Vill också ha en kabelvinda ;0)
    mvh Agneta

    SvaraRadera
  2. Haha jaa det blev faktiskt väldigt bra :D Har man tur finns de lite överrallt, gäller bara att börja titta efter dem!

    SvaraRadera