torsdag 6 september 2012

Då var jag igång!

 Måste bara säga att jag tycker det är riktigt kul att börja plugga igen!
Jag gillar det ;) Speciellt nu när jag läser ämnen som jag tycker
är riktigt intressanta!
Idag startade den sista kursen: (av totalt 4 stycken) Independent Studys 
vilket innebär att jag ska skriva ett arbete.
Jag var själv på dagens lektion :D
Ingen annan var anmäld. Handledaren tyckte det var prefekt för då 
kan vi helt bestämma när vi ska ses.
Varför ingen kom beror på att alla istället
valde Norwegian language and culture. Jag kände inte för den kursen och
vad jag har hört får de lära sig "Kalle kastar bollen" "Bollen är röd".
Och nej, det ger mig inte så mycket ;)

 Här är jag i full gång!
Tur att alla mina böcker från Butikschefsprogrammet fick åka med till 
Norge. Behöver nästan alla :D

Härligt med vatten utanför = bra pluggmiljö :)

Har startat upp mitt arbete med en hederlig Mind-map:D
Många färger gör det hela mycket lättare och roligare ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar