söndag 19 augusti 2012

Flytten.

Nu är vi inflyttade!
Men på grund av att internet inte är det snabbaste just nu kan jag inte ladda upp några bilder.
Däremot kan jag skriva lite kort hur allt ligger till!
Vi har kommit väldigt långt, mycket är uppackat och står på sin plats.
Vissa lådor finns kvar inne i det lilla rummet.
Vi njuter av vår utsikt som är fantastisk.

Som sagt bilder kommer :D
Skolan går bra den med! Det är riktigt kul att prata engelska hela tiden och 
jag har redan lärt mig massor:)
Vi är ett gäng tjejer som brukar hänga (de senaste två dagarna) i skolan så det är skoj ;D

Tänk va! Nu bor vi ihop igen, jag och min Daniel :)
Kan man kanske lära sig att tycka om söndagar igen, eftersom ingen (förhoppningsvis)
ska åka hem till sitt... det är en speciell känsla efter 1 ½ års distansförhållande...

Nu ska vi fortsätta att fixa med massa saker här hemma!
Vi är supernöjda med lägenheten/huset/radhuset:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar