torsdag 19 juli 2012

ULLARED!

Igår åkte vi till helvetet på jorden, hahaa, nja det var inte så farligt
när vi väl kom fram till Gekås i Ullared.

 Det var ingen kö in så vi var tacksamma för det.
Vi kom dit vid kl 9 på morgonen.
Mormor är superladdad för en hel dag, mamma var också glad ;)


Här är jag halvvägs in i min handling, har börjat fylla på bra
i vagnen. 

Nuuu! Nu är jag färdig och har fått ihop en jättevagn med saker!
Dags att gå mot kassorna!
Det var mycket folk i varuhuset när vi gick därifrån.
Vi var där till kl 16 så det blev en heldag.

Jag hade organiserat upp hela min handling genom att skriva
min handlarlista utefter avdelningarna på Gekås. 
Det går sjukt mycket snabbare att handla så.

Väl hemma har jag plockat om allt för att få bättre ordning i kassarna.
Fick tag på i stort sätt allt så jag är helnöjd med vår dag!

 Innan vi åkte hem gick vi in på Netonnet och då hittade jag
en kameraväska!
Nu när jag har nya objektiv måste jag få plats med allt.
Denna var perfekt. Man har den på ryggen med bara en axelrem så det
är lätt att dra fram kameran när man behöver den:D

Daniel har förresten åkt till England på ett jobb. Han är tillbaka i Sverige
i helgen igen för att jobba i Karlskrona.
Nästa helg flyttar vi ut från lägenheten!
Fattar inte att tiden helt plötsligt har gått så fort :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar