torsdag 5 juli 2012

Blocket misstag...

Nu är jag på väg tillbaka till Sverige igen. Sitter precis nu på Bus4You och
närmar mig gränsen till Sverige.
Tidigare i dag gjorde jag en stor miss...
Jag och Daniel har pratat om att skaffa katt men att det inte passar sig just 
nu. I och med att vi flyttar till Norge kan det bli lite problem
med passning osv. Jag ska även tillbaka till Sverige under nästa vår för 
att slutföra mina studier.
Men, jag gjorde det. Sökte på "katt" på Blocket och 
blev totalt förälskad direkt!
VÄRLDENS SÖTASTE KATTUNGE NÅGONSIN!!!
NOOOOOO!!!
Jag börjar nästan gråta när jag ser hur söt hon är och
jag vet att det inte kommer funka att ha en katt nu...
Jag dööööör!
Den är så söt så jag vet inte vart jag ska ta vägen!!!
Det är en korsning mellan Maline Coon/Norsk skogskatt.
Vill ha henne!

2 kommentarer:

  1. Åh, en riktigt söt kattunge! men som sagt, inte läge att ha katt nu kanske... Kram!

    SvaraRadera
  2. Jaa jag vet :D! Nee, precis det blir inte roligt för den om vi inte är hemma regelbundet... Finns förhoppningvis fler söta kattungar.

    SvaraRadera