måndag 28 maj 2012

Examen, flytt och BRÖLLOP

Nu var det ett bra tag sedan jag bloggade och mycket
har hänt!
I torsdags var det framläggning av examensarbetet och 
det gick otroligt bra!
Några få kompletteringar fick vi, som redan
är åtgärdade :D
Här är vi på väg upp till Skövde.

I måndags i förra veckan sa vi upp vår lägenhet här i Mölndal så
nu börjar "renoveringen" av lägenheten, eller ja fixa till lite hål och annat här och där:D

På bilden till vänster ser man fortfarande att det står "LYCKA".

Självklart råkade jag ut för en olycka när jag höll på att packa.
Skulle fälla ihop stativet till min kamera när jag klämmer av "fingerblomman".
Det gjorde så jäkla ont!! 

Vi fick vår soffa såld i fredags!
Så skönt.  

Här --> Borta!



Lite svårt var det att ta ner den i vår smala trappa.
I hissen fick den tyvärr inte plats...

I lördags på morgonen blev Daniel bortrövad på svensexa!
De slängde in honom i bilen och körde iväg, han var helt ovetande om
vad som hände!
Jag fick hem honom klockan 4 på morgonen med en blåtira efter en
MMA match och ett
tiotal blåmärken efter paintballen.
Det första Daniel gjorde på morgonen var att peka på sitt öga
och säga "Den hinner gå bort tills på lördag".
Han var i varje fall supernöjd med dagen och kvällen!

Jag jobbade i lördags och när jag kom hem fick det bli
att sitta på pallen när soffan var borta. 

Källaren är tömd på grejer. 

Och vi bor just nu i flyttlådor här hemma.
Det kommer vara så här nu ett tag framöver men det är skönt
att allt i stort sätt är färdigpackat. 

Imorgon åker vi hem till Småland.
På lördag är det bröllop vilket inte riktigt har gått in i min skalle ännu.
Det ska bli underbart att få åka hem och försöka koppla av i någon dag.
Men planeringen fortsätter och vi ska till exempel träffa vigselförrättaren i veckan och 
gå igenom vad som gäller.
Det kommer vara fullt upp enda fram till lördag så jag hoppas
att jag hinner skriva här någon mer gång innan bröllopet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar