lördag 17 mars 2012

Klänningen på och man är bra händig alltså!

Det tog två dagar att få klänningen, imponernade:D
Och den passade perfekt!!
Är hur nöjd som helst.
I bakgrunden syns min bananlåda som jag packar i inför
bröllopet, i den just nu finns: burkarna som jag har gjort
till ljushållare och snart ligger min kandelaber i den med:)
Kommer bli många fler saker!


Klänningen var verkligen snyggt paketerad i silkespapper. 

För några dagar sedan försökte jag pumpa min cykel men det blev
ett misslyckat uppdrag. Jag glömde till och med ploppen vid pumpstationen
som sitter över ventilen på däcket. Jag tog en chansning ifår för att kolla om
den låg kvar.
Jag trodde att jag hittade den!!
Men det var HELT fel när jag kom hem...
Daniel kom på att jag har bilventiler på mina däck och då
måste jag åka till en mack för att pumpa dom.

Efter att jag äntligen lyckats få i lite luft i däcken på en bensinstation
märkte jag att lampan på cykeln satt helt löst!
Och händig som man är tog jag tag i problemet och fixade det med:D

Kan säga att det inte var populärt hemma i Småland när jag tog med mig min lilla verktygslåda,
den var tydligen den mest använda :D

Igår var det plugg in på småtimmarna så det fick 
bli sushi på kvällen!
Måste verkligen rekommendera det här stället!
Sunrise Sushi är hur mysigt som helst och personalen 
är kunniga och jätte trevliga!
De har alltid full koll på vad jag brukar beställa ;) 
Jag ska snart iväg på jobb! Det regnar just nu så vi får se om
jag kan cykla till jobbet eller inte:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar