söndag 22 januari 2012

Lite snö tillslut... Daniel är förhoppningsvis hemma nästa helg :D

Så, tillslut fick jag lite användning av mina vinterskor!
Inga pengar kastade i sjön här inte, tur att vi fick lite snö:)

För ett tag sen köpte jag dess brurkar som jag tyckte va så 
otroligt söta, men jag visste inte vad jag skulle ha dem till... förrän idag... 

...då jag kom på det! De passar perfekt när jag jobbar söndagar, eftersom 
jag inte har så mycket rast hinner i vajre fall jag precis att äta lite gröt!
Så de har nu blivit mina grötburkar med havregyn och äppelmos i :) Tänka sig! 

Ska snart iväg och jobba, kvällspass 16-22, ganska lagom:)
Innan dess blir det frukt....

Och chokladmjölk gjord på äkta kakao, äkta socker och mjölk!
Supernyttigt! Inga tillsatser här inte:D 

Pratade lite med Daniel nyss, han är på oljeriggen i Nordnorge. Han
var faktiskt på väg tillbaka till Kongsberg, trotts att helikoptern var inställd idag så gick den ändå (?)
Igår hade han jobbat från kl 7 på morgonen till kl 3 på natten...kul.
Tydligen hade han varit uppe och klättrat ca 50-60 meter över havet
för att fixa till en radar, han sa att det blåste ganska ordentligt! Tro fan det.
Han var ganska lättad över att få åka tillbaka idag.
Det innebär att han förhoppningsvis är på plats i Kongsberg nästa
helg när jag kommer dit :) Men man vet ALDRIG. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar