onsdag 28 december 2011

Julsammanfattning!

Tiden går fort och nu var det länge sedan jag bloggade!
Men rast och vila måste jag också ha:)

I år fick jag ett stort paket :D
(som jag köpt själv, men jag hade så klart ingen aning om vad det va!;)

Vilken överraskning!!! Det blev en köksmaskin:) 

Av Daniel fick jag två berlocker från Thomas Sabo:D
Ett D och ett L. 

Den RIKTIGA tomten kom i år! :D
Med äkta skägg och allt. 

Vi körde julklappsspelet och det var faktiskt riktigt roligt.
Första gången vi gör det men jag tror inte
att det var den sista :D Väldigt lyckat.

Nackdelen med att komma hem är att jag alltid blir
tvingad att rensa ut en massa saker.
Ni ser så hemskt det är!
Det är faktiskt inte mitt fel att jag har så mycket prylar! 
Jag fick massor av saker när jag var liten 
och sen när jag blir stor så får JAG ändå skulden för att
ha mycket grejer och JAG får rensa ut!!
Förstår inte den kopplingen... 

Hittade en Trisslott i ett gammalt födelsedagskort.
Det var vinst på den! 
Men också förlust. Skulle lösas in i Maj... 2005...haha.

Vi har hunnit kolla på soffor också till lägenheten i Norge.
Här är vi på Ilva i Malmö och jag vet inte om vi har vunnit 
eller nåt, men något slags segertecken gör vi:D 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar