onsdag 23 november 2011

Neeej va tråkigt det är att vara sjuk!

Igår kom jag hem från Norge.
Det har varit en toppen helg tillsammans med Daniel och vi sa båda
två att det kändes inte som att det var flera veckor sedan vi sågs utan att det kändes som
vi alltid varit tillsammans och inte ifrån varandra :)

MEN i  söndags började jag bli dålig, i måndags var jag helt förstörd!
Jag mådde illa, hade vita prickar i halsen och ont i huvudet.
De vita prickarna försvann - som tur var!
Jag körde 4 timmar från Norge till Svergie igår och hängde knappt ihop.
Fattar inte att jag fixade det, mådde riktigt dåligt!
Igår var det redovisning i skolan så jag var tvungen att åka dit men fyyy
va jag mådde illa! Framför allt på tåget.
Jag har haft jätte problem att äta eftersom all mat får mig att må illa.
Idag är det lite bättre men långt ifrån bra.

Säg "Hej" till dagens bästa vänner:

Nyponsoppa med grädde och biskvier - ååå det va så gott!

Rån med smör - mumsigt. 

Potatismos med bacon. 

Och nu om en liten stund ska jag försöka få i mig lite apelsin... det var väldigt 
gott igår så jag hoppas det är det idag med. 
Inte roligt att vara sån här, magen är hungrig men jag kan knappt äta :/
Hoppas det blir bättre snart, vill kunna äta som vanligt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar